Nola identifika hizkuntzaren nahasmenduak haur elebidunengan?

Nola identifika hizkuntzaren nahasmenduak haur elebidunengan?

Mintzaldi hau IKERekin antolatua da (UMR 5478, Euskara eta euskal testuen ikerketa-zentroa), UPPAren eta CNRSaren laguntzarekin, IKERen 20 urteurrena eta CNRSaren 80 urteurrenaren karietara.

Philippe Prévost-ek (Irakasle-ikertzaile Tours-eko unibertsitatean – UMR Inserm U 1253 – iBrain – Neuro-funkzional psikiatria) hizkuntza nahasmenduak izateko arriskuan diren haur elebidunak (hizkuntza garapen arazoak edo hizkuntza esposizio mugatua dutelako) modu tipikoan garatzen direnengandik bereizteko erabil daitezkeen bi ariketa eta galdetegi bat aurkeztuko ditu. Bestalde, Frantzian frantsesa ikasten duten ehun bat haur elebidunengan egin azterketa baten emaitzak azalduko ditu.

Mintzaldia frantsesez, bat-bateko itzulpenarekin euskaraz, Euskal etnopoloaren 2019-2020ko mintegian sartzen dena.

Xehetasunak

Kultura eragileak

Kultura agenda eskuratu emailez

Euskal kulturaren agenda (Astero)